Resepi Mudah Makaroni Bakar Dengan Hanya Menggunakan Magix Pan!

Resepi Mudah Makaroni Bakar Dengan Hanya Menggunakan Magix Pan!
Resepi Makaroni Bakar dengan hanya menggunakan magix pan. Memula pikir, macam manalah nak buat makaroni bakar ni? ketuhar takde! Tapi takde ketuhar takkan tak merasa nak makan makaroni bakar kan?

Apa susah magix pan kan ada. Boleh dikatakan macam-macam juga boleh dimasak dengan menggunakan magix pan ni. Pan dwi permukaan ni senang nak balik-balik kan dia.

Ok untuk resepi makaroni bakar ni, senang je kalau dah ada sos spaghetti yang berlebihan.

Resepi Mudah Makaroni Bakar Dengan Hanya Menggunakan Magix Pan!
Hanya campurkan sos spaghetti, telur sedikit tambahan garam, gula dalam makaroni. Kacau sehingga sebati. Kalau nak pedas boleh tambah cili.

Resepi Mudah Makaroni Bakar Dengan Hanya Menggunakan Magix Pan!
Bila dah sebati boleh la panaskan magix pan, kemudian tuangkan adunan ni dalam magix pan yang dah panas. Tak perlu sapu minyak sebab magix pan ni tak melekat. Ni yang best guna magix pan.

Resepi Mudah Makaroni Bakar Dengan Hanya Menggunakan Magix Pan!
Resepi Mudah Makaroni Bakar Dengan Hanya Menggunakan Magix Pan!

Bila dah rata-ratakan kemudian tutup magix pan. Tunggu sehingga makaroni bakar ini masak. Bila bahagian bawah sudah masak boleh terbalikkan magix pan ni untuk bagi makaroni bakar bahagian atas pulak masak.

Nak tahu dah masak ke belum cucuk dengan garfu atau lidi, kalau tiada sisa yang melekat maknanya dah masaklah makaroni bakar ni.

Resepi Mudah Makaroni Bakar Dengan Hanya Menggunakan Magix Pan!

Tadaaaa... menarik tengok betapa banyaknya daging dalam makaroni bakar ni. Next resepi murtabak maggie pula dengan menggunakan magix pan.


Post a Comment

1 Comments